ضبط ماشین کنکورد پلاس KD-U3502

گارانتی 12 ماهه کنکورد پلاس

دسته : ضبط
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایز DIN: 1DIN
  • قابلیت جدا شدن پنل: دارد
  • ابعاد: 60 × 115 × 180 میلی متر
  • وزن: 0.421 کیلوگرم
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این مدل ضبط کنکورد پلاس از نوع تک دین و نوع صفحه نمایش آن ساده است که قابلیت جدا شدن پنل را براحتی دارد تا از به سرقت رفتن احتمالی آن جلوگیری شود. 

ضبط ماشین کنکورد پلاس KD-U3502

یکی از لذت‌های رانندگی، گوش دادن به موسیقی در خودرو است. برای این کار احتیاج به تهیه پخش کننده خودرو دارید. یکی از برند‌هایی که اقدام به تولید این محصولات کرده کنکورد پلاس است. از محصولات این شرکت می‌توان به پخش کننده خودرو مدل KD-U3502 اشاره کرد که دارای قیمت مقرون به صرفه و ارزان بوده. این مدل ضبط کنکورد پلاس از نوع تک دین و نوع صفحه نمایش آن ساده و غیر لمسی است که قابلیت جدا شدن پنل را براحتی دارد تا از به سرقت رفتن احتمالی آن جلوگیری شود. مدل KD-U3502 دارای یک عدد پورت USB در جلوی پنل برای اتصال انواع فلش دیسک های تا ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت ، یک پورت AUX برای اتصال مستقیم گوشی های موبایل بوسیله کابل AUX و همچنین دارای پورت کارت حافظه برای پخش موسیقی با فرمت های MP3 بوده. حداکثر قدرت صدای خروجی آن نیز 60 × 4 وات میباشد. سایر توضیحات قابل ذکر که میتوان به آن اشاره کرد از قبیل: قابلیت محافظت از شوک الکتریکی , دارای نور پس زمینه قرمز مناسب برای شب , رادیو FM با پشتیبانی از بازه فرکانسی 87 تا 108 مگاهرتز , دارای کانال PreAmp RCA , امپدانس اسپیکر : 4 الی 8 اهم , بازه پاسخ‌گویی فرکانسی: 125 هرتز تا 8 کیلوهرتز ، است. اقلام همراه کنکورد پلاس مدل KD-U3502 ریموت کنترلر و محفظه نگهداری پنل است.

سایز DIN
1DIN
قابلیت جدا شدن پنل
دارد
ابعاد
60 × 115 × 180 میلی متر
وزن
0.421 کیلوگرم
صفحه نمایش لمسی
خیر
پورت USB
دارد
تعداد پورت USB
یک عدد
Wi-Fi داخلی
ندارد
پورت HDMI
ندارد
پورت AUX
دارد
کارت خوان
دارد
فرمت های قابل پخش
MP3
حداکثر قدرت صدای خروجی
60 × 4 وات
خروجی مستقیم ساب ووفر
ندارد
اقلام همراه
دارای محفظه نگهداری پنل
سایر توضیحات
پشتیبانی از فلش مموری تا ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت , دارای ریموت کنترلر , قابلیت محافظت از شوک الکتریکی , دارای نور پس زمینه قرمز مناسب برای شب , رادیو FM با پشتیبانی از بازه فرکانسی 87 تا 108 مگاهرتز , دارای کانالPreAmp RCA , امپدانس اسپیکر : 4 8 اهم , بازه پاسخ‌گویی فرکانسی: 125 هرتز تا 8 کیلوهرتز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...