ضبط ماشین کنوود KDC-X5200BT

گارانتی 18 ماهه نت الکترونیک

دسته : ضبط
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ضبط ماشین کنوود KDC-X5200BT

ضبط X5200 یکی از پرچم داران کنوود با سایز یک دین است و شرکت کنوود با ارائه آن روند رو به رشد خود را با قدرت هرچه تمام تر ادامه داده است. X5200 تقریبا همان کیفیت مدل X5100 را دارد که به قابلیت آن ساپورت ریموت کنترل نیز افزوده شده است. کنوود کیفیت و امکانات را در کنار هم در یک پخش ارائه کرده است و یکی از کاملترین محصولات این شرکت بوده که قابلیت جدا شدن پنل را نیز داشته و همواره بعلت داشتن بیس قدرتمند و صدای فوق العاده صاف و شفاف شناخته می شوند.

X5200 نیز مانند دیگر سری اکسلون کیفیت صدای فوق العاده بالای 24بیت دارد و علاوه بر قدرت بالا با داشتن 13 باند اکولایزر، دست کاربر را باز گذاشته است تا به صدای دلخواه خود راحتتر از قبل برسد. X5200 دارای 2 تنظیم HPF جداگانه برای باندهای جلو و عقب است و تنظیمات کامل LPF جداگانه به کاربر می دهد تا بتواند تعداد بلندگو و آمپلی فایر مورد نیاز خود را بدون مشکل تنظیمات صدا به پخش متصل کرده و به بهترین صدای ممکن برسید. ضبط های سری X کنوود علاوه بر پخش موسیقی فرمتهای MP3 و WMA فرمت FLAC را نیز ساپورت می کند. نور این ضبط نسبت به مدلهای قبلی بهتر و بهتر شده و کیفیت صفحه نمایش در روز نیز قابل قبول می باشد. X5200 بلوتوث دارد و می تواند همزمان به چند گوشی متصل شود. شما براحتی می توانید برای پخش موسیقی بین 5 گوشی حرکت کنید و آهنگ مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. سیستم عامل های سازگار آن اندروید و IOS میباشد که بصورت کاملا روان و بدون قطعی عمل میکنند.

همچنین X5200 برنامه Kenwood Remote App را ساپورت می کند که شما می توانید برای گوشی اندروید و iPhone خود این برنامه رو دانلود کنید و از گوشی خود به عنوان یک ریموت کنترل همه کاره جهت پخش آهنگ، انتخاب فولدر و آهنگ، تنظیم صدا و حتی بقیه تنظیمات پخش استفاده کنید. X5200 دارای پورت های USB ، AUX و همچنین قابلیت پذیرش CD را داشته و خروجی های این پخش با توجه به رنج قیمت آن فوق العاده است و با نوسانات برقی دچار مشکل نمیشود. قابلیت فوق العاده این محصول که میتوان ذکر کردن قابلیت پروتکت (PROTECT) آن است. کاربرد این قابلیت این است که اگر ماشین شما در سیم کشی دچار مشکل باشد، و یا در اتصال سیمها به رادیوپخش دچار اشتباه شوید، ضبط پیغام "Protect" بمعنای "قفل"را برای مدت کوتاهی نمایش می دهد و به آمپلی فایر داخل آن صدمه وارد نمی شود.در یک کلام باید گفت X5200 محصول ویژه کنوود است که هم تمام امکانات مورد نیاز شما را دارد ، هم ظاهری خوب و شیک و هم تنظیمات و خروجی های صدای قدرتمند آن نظر هر علاقه مند به موسیقی ای را جلب می کند.

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...