ضبط ماشین JSD-520-BT

دسته : ضبط
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایز DIN: 1DIN
  • قابلیت جدا شدن پنل: ندارد
  • نور پس زمینه: قرمز
  • ابعاد: 188x55x155 میلی متر
335,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ضبط ماشین JSD-520-BT از نوع تک دین میباشد که دارای امکانات و ویژگی‌های یک محصول استاندارد است. این پخش‌کننده به یک عدد پورت USB مجهز است که از طریق آن می‌توانید فلش‌ مموری خود را به دستگاه متصل کرده و از فایل‌های دلخواهتان در این ضبط و خودرو استفاده کنید.

ضبط ماشین JSD-520-BT

ضبط ماشین JSD-520-BT از نوع تک دین میباشد که دارای امکانات و ویژگی‌های یک محصول استاندارد است. این پخش‌کننده به یک عدد پورت USB مجهز است که از طریق آن می‌توانید فلش‌مموری خود را به دستگاه متصل کرده و از فایل‌های دلخواهتان در این ضبط و خودرو استفاده کنید. صفحه نمایش آن از نوع ساده و غیرلمسی در اندازه 8x1.5 بوده. گفتنی است از کارت های حافظه هم بخوبی پشتیبانی کرده و همچنین میتوانید با استفاده از قابلیت بلوتوث، گوشی موبایل خود را به دستگاه متصل کرده و بدون نیاز به گوشی ، تماسهای ورودی را توسط بلندگوهای داخل خودرو پخش کرده و پاسخ دهید. در صورتی که مایل باشید فایل‌های موجود در MP3 Player یا گوشی موبایل خود را از ضبط خودرو بشنوید، می‌توانید با استفاده از پورت AUX این مدل، گوشی یا پخش‌کننده‌ی موسیقی‌تان را به وسیله کابل AUX به آن متصل کنید. فرمت‌ های صوتی WAV, WMA, MP3 در این مدل پشتیبانی می‌شوند تا کاربران به‌راحتی از فایل‌های موردنظر خود استفاده کنند. کیفیت صدای JSD-520-BT برابر 24 وات با بیشینه‌ توان خروجی این دستگاه 4 × 60 وات است که باعث می‌شود صدای پخش‌شده از قدرت و کیفیت مناسبی برخوردار باشد. گفتنی است این محصول برخودار از صفحه‌ نمایش رنگی با کیفیت نیز میباشد. این ضبط دارای ابعاد 188x55x155 میلی متر با وزن 0.41 کیلوگرم میباشد.

سایز DIN
1DIN
قابلیت جدا شدن پنل
ندارد
نور پس زمینه
قرمز
ابعاد
188x55x155 میلی متر
وزن
0.41 کیلوگرم
صفحه نمایش
دارد
صفحه نمایش لمسی
خیر
اندازه صفحه نمایش
8x1.5
پورت USB
دارد
تعداد پورت USB
دو عدد
محل قرارگیری پورت USB
جلو
بلوتوث
دارد
Wi-Fi داخلی
ندارد
پورت HDMI
ندارد
پورت AV
ندارد
پورت AUX
دارد
کارت خوان
دارد
پشتیبانی از دوربین خودرو
ندارد
دیسک قابل پذیرش
ندارد
فرمت های قابل پخش
APE, WAV, WMA, MP3, FM
کیفیت صدا
24 بیت
حداکثر قدرت صدای خروجی
4x60 وات
خروجی مستقیم ساب ووفر
ندارد
رادیو
دارد
اقلام همراه
سوکت , ریموت کنترل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...