ضبط ماشین سونی MEX-M100BT

گارانتی: گارانتی 24 ماهه بازرگانی ایران (نماینده رسمی سونی در ایران شرکت ایرانکو)

دسته : ضبط
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایز DIN: 1DIN
  • قابلیت جدا شدن پنل: دارد
  • نور پس زمینه: متغیر
  • ابعاد: 178x50x178 میلی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ضبط ماشین سونی MEX-M100BT

این مدل از ضبط ماشین سونی در سایز ۱دین ارايه شده است. صفحه نمایش آن از نوع لمسی (2 Line LCD (with Acryl) بوده میتوان نور پس زمینه آن را تغییر داده و جلوه فوق العاده ای به آن میدهد. همچنین این ضبط قابلیت جدا شدن پنل را داشته.

وزن این محصول به طور تقریبی 1.3 کیلوگرم بوده و  ابعاد آن 178x50x178 میلی متر است که همانند محصولات قبلی از یک سایز استانداری پیروی میکند. دارای یک پورت USB در قسمت جلو - بلوتوث - AUX است و از سیستم عامل های بروز دنیا مثل: ویندوز فون , اندروید , iOS , بلک بری پشتیبانی میکند.

فرمت های قابل پشتیبانی در این مدل ضبط سونی به چشم میخورد اعم MP3, WMA, WAV, AAC, FLAC میباشد که تقریبا تمام فرمت های رایج را پخش میکند. درمورد حداکثر قدرت صدای خروجی میتوان گفت که براحتی جوابگوی 100W است و خروجی مستقیم ساب ووفر دارد و در نهایت از رادیو و موج های آن پشتیبانی میکند.

از توضیحات تکمیلی و مهم دیگری که درمورد این ضبط سونی میتوان عنوان کرد میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

استاندارد Marine , دارای تکنولوژی NFC , استفاده از تکنولوژی Dual Blutooth برای اتصال همزمان دو تلفن همراه , پشتیبانی از فرمان های صوتی Siri , پشتیبانی از فرمان های صوتی OK Google , تکنولوژی اختصاصی Extra Bass , پشتیبانی از تکنولوژی AOA 2.0 , پشتیبانی از 35000 رنک متفاوت برای صفحه نمایش , کنتراست بسیار بالا LCD(پنج برابر ضبط های معمولی) , پشتیبانی از فرمت صدای FLAC , زاویه دید باز طراحی شده , دارای 3 preouts , مقاوت در برار اشعه UV , مقاومت در برابر رطوبت و هوای شرجی , استفاده از تکنولوژی USBMedia.



سایز DIN
1DIN
قابلیت جدا شدن پنل
دارد
نور پس زمینه
متغیر
ابعاد
178x50x178 میلی متر
وزن
1.3 کیلوگرم
صفحه نمایش
دارد
صفحه نمایش لمسی
خیر
نوع صفحه نمایش
2 Line LCD (with Acryl)
پورت USB
دارد
تعداد پورت USB
یک عدد
محل قرارگیری پورت USB
جلو
بلوتوث
دارد
Wi-Fi داخلی
ندارد
پورت HDMI
ندارد
پورت AUX
دارد
کارت خوان
ندارد
سیستم عامل سازگار
ویندوز فون , اندروید , iOS , بلک بری
فرمت های قابل پخش
MP3, WMA, WAV, AAC, FLAC
حداکثر قدرت صدای خروجی
100W
خروجی مستقیم ساب ووفر
دارد
رادیو
دارد
سایر توضیحات
استاندارد Marine , دارای تکنولوژی NFC , استفاده از تکنولوژی Dual Blutooth برای اتصال همزمان دو تلفن همراه , پشتیبانی از فرمان های صوتی Siri , پشتیبانی از فرمان های صوتی OK Google , تکنولوژی اختصاصی Extra Bass , پشتیبانی از تکنولوژی AOA 2.0 , پشتیبانی از 35000 رنک متفاوت برای صفحه نمایش , کنتراست بسیار بالا LCD(پنج برابر ضبط های معمولی) , پشتیبانی از فرمت صدای FLAC , زاویه دید باز طراحی شده , دارای 3 preouts , مقاوت در برار اشعه UV , مقاومت در برابر رطوبت و هوای شرجی , استفاده از تکنولوژی USBMedia

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...