مانیتور اندروید 7 اینچ ویکا VK-7210

دسته : ضبط
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایز DIN: 2DIN
  • قابلیت جدا شدن پنل: ندارد
  • ابعاد: 50×102×178 میلی متر
  • وزن: 1.2 کیلوگرم
5%
2,100,000
1,999,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این محصول شگفت انگیز و قدرتمند از نوع لمسی و صفحه نمایش آن از نوع TFT LED است و اندازه صفحه نمایش نیز 7 اینچی خازنی با دقت پیکسل 600×1024 است.

پخش کننده تصویری WIKA قابلیت جدا شدن پنل را نداشته و یک تکه و پشت کوتاه نامیده میشود. این محصول شگفت انگیز و قدرتمند از نوع لمسی و صفحه نمایش آن از نوع TFT LED است و اندازه صفحه نمایش نیز 7 اینچی خازنی با دقت پیکسل 600×1024 است. دارای یک عدد پورت محبوب و معروف USB است که در پشت قرار گرفته و میتواند فلش دیسک های تا 16 گیگابایت را پشتیبانی و اجرا کند و دارای بلوتوث برای متصل شدن گوشی برای پخش موسیقی از این ضبط است. علاوه بر پخش ترانه ها ، با وصل کردن گوشی به ضبط ماشین از طریق بلوتوث می توانید حتی مکالمات تلفنی رو هم از طریق رادیو پخش انجام دهید و همچنین دارای ویژگی WIFI است که بوسیله آن میتوان از گوشی به این پخش اندروید متصل شد. از دیگر درگاه های این ضبط برای متصل شدن به آن میتوان به: پورت AV برای اتصال و پشتیبانی دوربین خودرو و پورت AUX برای اتصال مستقیم گوشی بوسیله کابل AUX ، اشاره کرد. متذکر میشویم که این محصول قابلیت پذیرش CD را ندارد. از سیستم عامل های سازگار با این مدل ضبط خودرو میتوان از ویندوز فون , اندروید , iOS , بلک بری نام برد که تقریبا تمام سیستم عامل های دنیا را پشتیبانی میکند. فرمت های صوتی قابل پخش اندروید ویکا از قبیل MP3, WMA, WAV, APE, FLAC ، فرمت های ویدئویی اعم از RM, RMVB, MP4, 3GP, AVI, MKV و فرمت های تصویری JPG, BMP, PNG, GIF میباشد. قدرت خروجی 4×50 وات است و از مشخصات سخت افزاری قابل ذکر میتوان به: اندروید 11 ، سی پی یو چهار هسته ای Quad Core A7 با قدرت 1.3GHz ، حافظه داخلی 16GB ، حافظه رم 1GB , پشتیبانی از زبان شیرین پارسی , قابلیت نصب نرم افزار های به روز (Waze - Instagram ...) ، دارای DVR داخلی (ضبط تصاویر به صورت اتوماتیک) در صورت نصب دوربین جلو , پشتیبانی از دوربین عقب به صورت اتومات و پشتیبانی از قابلیت میرور لینک یا همان انتقال تصویر موبایل به روی دستگاه (اندروید با کابل ) اشاره کرد که امکانات فوق العاده و کاملی محسوب میشود. اقلام همراه این ضبط wika شامل: 1 عدد کابل USB , آنتن GPS , کابل اتصال و سوکت تصویری و RCA است.

سایز DIN
2DIN
قابلیت جدا شدن پنل
ندارد
ابعاد
50×102×178 میلی متر
وزن
1.2 کیلوگرم
صفحه نمایش
دارد
صفحه نمایش لمسی
بله
نوع صفحه نمایش
TFT LED
تعداد پورت USB
دو عدد
بلوتوث
دارد
Wi-Fi داخلی
دارد
پورت AV
دارد
پورت AUX
دارد
پشتیبانی از دوربین خودرو
دارد
دیسک قابل پذیرش
ندارد
فرمت های قابل پخش
تمامی فرمت ها
حداکثر قدرت صدای خروجی
50W×4
خروجی صدا
4 کانال
رادیو
دارد
اقلام همراه
1 عدد کابل USB , آنتن GPS , کابل اتصال و سوکت تصویری و RCA
سایر توضیحات
مشخصات سخت افزاری: , اندروید 11 , سی پی یو: چهار هسته ای Quad Core A7, 1.3GHz , حافظه داخلی: 16GB , حافظه رم: 1GB , پشتیبانی از زبان شیرین پارسی , قابلیت نصب نرم افزار های به روز (Waze Instagram ...) , دارای DVR داخلی (ضبط تصاویر به صورت اتوماتیک) در صورت نصب دوربین جلو , پشتیبانی از دوربین عقب به صورت اتومات , بلوتوث با قابلیت انتقال مکالمه و موزیک , پشتیبانی از قابلیت میرور لینک ( انتقال تصویر موبایل به روی دستگاه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...