ضبط ماشین پایونیر DEH-S1053UB

دسته : ضبط
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایز DIN: 1DIN
  • قابلیت جدا شدن پنل: دارد
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • نوع صفحه نمایش: صفحه نمایش 12 X 1
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ضبط ماشین پایونیر DEH-S1053UB

نخستین سری از ضبط های 6 خروجی پایونیر که نیاز شما را به خروجی مستقیم ساب ووفر برآورده خواهد کرد.

ضبط ماشین پایونیر DEH-S1053UB اولین ضبط 6 خروجی خانواده پایونیر و بوده که علاوه بر 4 خروجی RCA  برای باندها، به 2 خروجی RCA مستقل برای ساب ووفر نیز مجهز شده است. این جفت خروجی مستقل امکان اتصال ساب ووفر را برای شما فراهم می‌کند تا علاوه بر اتصال 2 جفت باند به آمپلیفایر خود، از صدای بیس ساب ووفر در اتومبیلتان لذت ببرید.از جمله دیگر امکانات ضبط پایونیر DEH-S1053UB  می توان به پشتیبانی این دستگاه از USB و AUX اشاره کرد که پورت اتصال آن روی پنل دستگاه قرار گرفته است. همچنین قابلیت پذیرش CD در این ضبط آن را به یکی از کامل ترین ضبط های پایونیر تبدیل کرده است

ضبط ماشین  پایونیر DEH-S1053UB که از نوع تک دین می باشد و قابلیت نصب روی اکثر خودروها را داراست.هنگام ترک خودرو شما می توانید پنل این محصول را درون جعبه ای که همراه محصول به شماه ارائه شده است قرار داده و با خود حمل کنید.این محصول از برنامه PIONEER ARC پشتیبانی میکند که به کمک آن میتوانید با تلفن هوشمند خود ضبط ماشین را کنترل نمایید.همچنین تکنولوژی MIXTRAX در این ضبط به شما کمک میکند تا فایل های موسیقی خود را همانند یک DJ حرفه ایی میکس کرده و پخش نمایید تا در هنگام رانندگی از هیجان موسیقی با ریتم متغییر لذت ببرید.این محصول قابلیت پشتیبانی از گوشی های اندروید را دارد.همچنین با پورت USB در این محصول میتوانید دستگاه هایی که قابلیت FAST CHARGE دارند را به سرعت شارژ نمایید.

سایز DIN
1DIN
قابلیت جدا شدن پنل
دارد
صفحه نمایش لمسی
خیر
نوع صفحه نمایش
صفحه نمایش 12 X 1
پورت USB
دارد
تعداد پورت USB
یک عدد
محل قرارگیری پورت USB
جلو
بلوتوث
ندارد
Wi-Fi داخلی
ندارد
پورت HDMI
ندارد
پورت AV
ندارد
پورت AUX
دارد
پشتیبانی از دوربین خودرو
ندارد
سیستم عامل سازگار
اندروید
دیسک قابل پذیرش
CD
کیفیت صدا
16 بیت
خروجی صدا
4*50
خروجی مستقیم ساب ووفر
دارد
اقلام همراه
ریموت کنترل , کابل رابط , دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...