ساندبار پایونیر SBX-101

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تعداد ساب ووفر: 1 عدد
  • وزن: 6 کیلوگرم
  • فرمت صوتی: Dolby Digital
  • توان خروجی مداوم: 108 وات
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...


خروجی پرقدرت بهترین کیفیت صدا و تجربه

صدای خیره کننده فراگیر را برای شما به ارمغان می آورد

SBX -101 دارای نوار بلندگو و ساب ووفر جداگانه است: نوار بلندگو به گونه ای طراحی شده است که فرکانس های بالا و متوسط عموماً وکال ، موسیقی دستگاهی و صدای محیطی را تولید کند ، در حالی که ساب ووفر کیفیت بسیار خاص و ارزشمندی را به تجربه صدای سینمای خانگی شما می افزاید - شما می توانید صدا فرکانس های پایین تولید شده توسط یک ساب ووفر معمولاً توسط سازهای موسیقی مانند طبل باس ، اندام های پیپ ، باس زهی و گیتار باس و جلوه های صوتی فیلم مانند غرش پرتاب موشک ساخته می شود در مقایسه با صدای تخت و خفه تلویزیون معمولی را احساس کنید. SBX-101 ارتقاء فوق العاده ای در کیفیت صدا به ارمغان می آورد. با حداکثر توان 108 وات ، خروجی SBX-101 برای اکثر خانه های کوچک بیش از حد کافی است.

نوار بلندگو صفحه تلویزیون شما را مسدود نمی کند

در حالی که تلویزیون های صفحه تخت جدید با یک قاب باریک تر طراحی شده اند ، فضای کمتری برای بلندگوهای داخلی وجود دارد. با توجه به فضای کمتر زیر تلویزیون ، موقعیت نوار بلندگو دشوارتر است. ارتفاع SBX-101 تنها 60 میلی متر است و می توان آن را در مقابل اکثر تلویزیون ها بدون مسدود کردن صفحه نمایش و حتی زیرنویس ها قرار داد. همچنین رد پای کوچکتر آن بر ظاهر کلی تلویزیون نیز تأثیر نخواهد گذاشت.


ووفر بی سیم اتصال و نصب را بسیار ساده تر می کند

برای ارائه باس عمیق تر ، SBX-101 دارای بلندگوی جداگانه و ساب ووفر بی سیم است اما نصب و راه اندازی آن بسیار آسان است. پس از اتصال کابل های AC ، دکمه جفت شدن روی ساب ووفر را فشار دهید تا اتصال بی سیم بین دو واحد ایجاد شود ، و سپس ساب ووفر دفعه بعد که نوار بلندگو روشن می شود به طور خودکار متصل می شود. SBX-101 ورودی AUX-IN ، خط ورودی 3.5 میلی متری و نوری را ارائه می دهد. کاربران می توانند رابط مناسب برای اتصال تلویزیون خود را انتخاب کرده و سپس کل مراحل نصب کامل شود.


فناوری Dolby Audio the صدا را فراگیرتر می کند

فناوری Dolby Audio from از آزمایشگاه های Dolby طراحی شده است تا صدای فیلم دیجیتال را در خانه به کیفیت صوتی نزدیک به سینماهای تجاری باز گرداند. این به کاربران امکان می دهد در خانه بمانند و در همان حال از صداهای هماهنگ و قدرتمند فیلم ها و برنامه های تلویزیونی لذت ببرند که در آن عناصر صوتی و تصویری را می توان به طور کامل تجربه کرد. فناوری Dolby Audio allows همچنین اجازه می دهد تا صدای فراگیر 5.1 کاناله بلافاصله مجدداً ترکیب شده و به خروجی صدا مناسب برای پیکربندی بلندگو تبدیل شود.

نشانگرهای LED مخفی همه وضعیت را نشان می دهد . . .



تعداد ساب ووفر
1 عدد
وزن
6 کیلوگرم
فرمت صوتی
Dolby Digital
توان خروجی مداوم
108 وات
خروجی HDMI
ندارد
پورت USB
دارد
بلوتوث
دارد
اقلام همراه
اسپیکر اصلی و ساب ووفر
دفترچه راهنما
سایر امکانات
ابعاد :
Speaker Bar: W42 x H47 x D157 mm / Full-range Cone
Wireless Subwoofer: W133 x H133 x D76 mm/5-1/4”Cone Woofer x1
مشخصات آمپلی فایر :
Type: Class D
Channels: 2.1
Max. Power Output: Total 108 W (Speaker Bar + Wireless Subwoofer)
THD 30 %, 6 ohms
-Speaker Bar: 30 W x 2
-Wireless Subwoofer: 48 W
ویژگی ها :
Bluetooth® Wireless Technology
فرمت های قابل پخش :
Audio: MP3 (.mp3), WMA (.wma), AAC (.m4a), WAV (.wav),FLAC (.flac), Monkey's Audio (.ape)
ترمینال ها :
USB in x 1
Line in x 1
Optical in x 1
AUX in x 1

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...